Oferty specjalne
contactToggle Kontakt

Pomieszczenia biurowe, pracownicze i socjalne

Dzięki mobilnym rozwiązaniom przestrzennym firmy CONTAINEX zyskują Państwo w krótkim czasie indywidualne, specjalnie dopasowane do Państwa potrzeb pomieszczenia biurowe. Dzięki elastycznemu systemowi panelowemu późniejsze rozbudowy przy tradycyjnych budynkach są łatwe do przeprowadzenia. Państwo określają wymaganą powierzchnię i wyposażenie, a my dostarczamy odpowiednie rozwiązanie przestrzenne.

Razem opracowujemy odpowiedni projekt, tak aby Państwa pracownicy czuli się komfortowo w firmowych pomieszczeniach biurowych. Począwszy od fazy projektowania do montażu upływa zaledwie 4 - 6 tygodni. Jeżeli potrzebują Państwo pomieszczeń biurowych w bardzo krótkim czasie, mogą Państwo skorzystać z naszej ogólnoeuropejskiej floty na wynajem, obejmującej ponad 30 000 kontenerów na wynajem i otrzymać mobilne biura w ciągu tylko kilku dni!

Państwa korzyści

  • Podział kontenerów dostosowany do indywidualnych potrzeb
  • Pomieszczenia o różnej wielkości
  • Możliwość zaadaptowania i rozbudowy w każdym momencie
  • Wysoki komfort dla Państwa pracowników
  • Naturalne światło dzięki różnym wariantom przeszklenia
  • Krótkie terminy dostaw

Pobierz

  • Przewiń
    PDF
    Wymiar
  • Prospekt Kontenery biurowe, sanitare i WC / zestawy kontenerowe
    5,24 MB
  • Wykładziny podłogowe
    1,8 MB
  • Izolacja cieplna
    1,70 MB
  • Elementy ochrony przeciwpożarowej
    1,67 MB
  • Przeszklenie stałe
    523 KB

Przykładowa konfiguracja

Standaryzowane moduły przestrzenne w zabudowie panelowej mogą być dowolnie łączone (również w późniejszym czasie), dzięki czemu powstają indywidualne pomieszczenia biurowe o różnej wielkości. Pomieszczenia biurowe, pracownicze i socjalne można doskonale rozbudowywać dodając recepcje, sale konferencyjne, pomieszczenia pokazowe, sale szkoleniowe lub wykładowe. Oprócz strefy sanitarnej (umywalki, WC/pisuar, prysznic) oraz szatni mogą Państwo udostępniać swoim pracownikom również pomieszczenie kuchenne lub kantyny z jadalnią.

Najmniejsze pomieszczenie biurowe ma powierzchnię ok. 15 m², a powierzchnia największego jest niemal nieograniczona. Do Państwa należy wybór rozmieszczenia pomieszczeń w zestawie kontenerowym, rozmieszczenia ścianek działowych i drzwi, oświetlenia pomieszczenia, rodzajów przeszklenia, lampek, aż po wymaganą liczbę gniazdek.

Tutaj przedstawiamy kilka przykładowych konfiguracji pomieszczeń biurowych, pracowniczych i socjalnych:

Pasujące produkty

Na pomieszczenia biurowe, pracownicze i socjalne idealnie nadają się nasze kontenery biurowe. Kontenery oferujemy w dwóch wersjach z licznymi wariantami wyposażenia:
Kontenery biurowe

Kontenery biurowe i mieszkalne z licznymi wariantami wyposażenia, gotowe do użytku.

Kontenery sanitarne

Rozwiązania sanitarne przystosowane dla niepełnosprawnych z bieżącą wodą i kompletnym wyposażeniem dla Państwa projektu.

Warianty wyposażenia

Dla pomieszczeń biurowych, pracowniczych i socjalnych dostępne są liczne warianty wyposażenia. Atrakcyjny wygląd w połączeniu z funkcjonalnością można osiągnąć stosując np. różne rodzaje przeszkleń.

Najnowocześniejsze warianty izolacji, wysokiej jakości elementy ochrony przeciwpożarowej oraz pakiety bezpieczeństwa w połączeniu z wieloma systemami ogrzewania i klimatyzacji umożliwiają Państwa pracownikom pierwszorzędną i bezpieczną pracę. Inne, dostępne do wyboru warianty wyposażenia to np. rodzaj wykładziny podłogowej, energooszczędne opcje lub zewnętrzne lakierowanie zestawu biurowego.

Tutaj dostępnych jest kilka wariantów wyposażenia dla pomieszczeń biurowych, pracowniczych i socjalnych:

Opcje finansowania

Kontenery firmy CONTAINEX można w zależności od czasu ustawienia i budżetu, zakupić, wynająć lub wziąć w leasing. Nasi pracownicy chętnie przedstawią Państwu niezobowiązującą ofertę odpowiedniego finansowania, wystarczy wypełnić formularz kontaktowy.

Referencje

Pomieszczenia mieszkalne dla pracowników „Transdanubia Kühllogistik“, Linz (AT)
Pomieszczenia mieszkalne dla pracowników „Transdanubia Kühllogistik“, Linz (AT)
Budynek biurowy firmy Schneck, St.Georgen (AT)
Budynek biurowy firmy Schneck, St.Georgen (AT)
Dwupiętrowy zestaw biurowy z attyką, SE-Sztokholm
Dwupiętrowy zestaw biurowy z attyką, SE-Sztokholm
Lokale biurowe i mieszkaniowe dla pracowników, SE-Sztokholm
Lokale biurowe i mieszkaniowe dla pracowników, SE-Sztokholm
Zestaw biurowy dla elektrowni, GB-Newport
Zestaw biurowy dla elektrowni, GB-Newport
Pomieszczenia biurowe, pracownicze i socjalne
Pozostałe referencje

Czy chcą Państwo zrealizować podobny projekt?

Chętnie doradzimy Państwu osobiście na miejscu, telefonicznie, przez e-mail lub przedstawimy zalety modułowych rozwiązań przestrzennych w jednym z naszych przykładowych zestawów.

Proszę wypełnić niezobowiązujący formularz kontaktowy, a jeden z naszych kompetentnych doradców skontaktuje się z Państwem niezwłocznie w ciągu dnia roboczego. Czekamy na wiadomość od Państwa!

Moje dane kontaktowe

Pan/Pani *
Imię / Nazwisko *
Nazwa firmy
Ulica
Kod pocztowy / Miejscowość *
Kraj *
Telefon *
+43
E-mail *

Uwagi
Załaduj pliki
Wybierz plik do wysłania lub użyj funkcji "przeciągnij i upuść": Możliwe są następujące formaty plików: jpg,jpeg,gif,txt,tiff,tif,png,pdf,doc,docx,xls,xlsx,dwg,dxf,bmp,rtf,rar,zip
Captcha *
CAPTCHA code image
Change the code
* pola które muszą zostać uzupełnione
^ - Top
GREEN technology
GREEN technology Gwarantowane zdefiniowane standardy jakości i ochrony środowiska, na podstawie których odbywa się wybór dostawców, zakup materiałów, produkcja oraz kontrola jakości.
Kontakt

Państwa dane kontaktowe dla:

>

Niniejsza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie („ciasteczka”), aby zapewnić możliwie najlepszą obsługę. Korzystając z niniejszej witryny internetowej wyrażają Państwo zgodę na zapisywanie plików cookie. Więcej informacje można znaleźć tutaj: Warunki użytkowania