Menedżer ds. obsługi klienta
Wszechstronna osoba z talentem organizacyjnym
Dzięki kontenerom tworzymy optymalne rozwiązania przestrzenne, zaspokajające najróżniejsze potrzeby klientów. By wszystko przebiegało zgodnie z planem, nasi menedżerzy ds. obsługi klienta muszą być prawdziwymi profesjonalistami w zakresie organizacji.
Na tym stanowisku pełnią Państwo funkcję łącznika między działem sprzedaży i produkcji i są Państwo odpowiedzialni za sprawną realizację wszystkich projektów. Od planowania po gotową realizację.
Zakres obowiazków:
- Począwszy od przygotowania oferty, kompleksowo realizują Państwo wszystkie zlecenia
- Współpracują Państwo ściśle z menedżerami sprzedaży
- Opracowują Państwo przetargi
- Fukcjonują Państwo jako wewnętrzne centrum wymiany informacji między działem zakupów, produkcji i logistyki
- Podczas realizacji większych projektów budowlanych lub zestawów kontenerowych, koordynują Państwo wszystkie zespoły montażowe i dostawy
- Jesteście Państwo w stałym kontakcie z kluczowymi Klientami wyględnie Key Accounts
/-/m/26C4D16166464F4DBEB5201D816852B7.xml
True
90%
80%
True
https://youtu.be/cIqjyWNT8pw
http://www.containex.pl/-/m/images/ctx/07-karriere/containex-customer-service-intro.jpg
Isabel c., Customer Service Managerin:
Za zadowolonym Klientem kryje się naturalnie wiele pracy: Obsługuję klientów podczas całego procesu zakupu, od pierwszego kontaktu, poprzez przygotowanie oferty i realizację zleceń, po obsługę powykonawczą. Podoba mi się, że mogę pracować w międzynarodowym zespole i wykorzystywać znajomość języków obcych. Przyjemność sprawia mi również to, że każdego dnia uczę się czegoś nowego.